سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنچه باید هنگام سفر در نظر داشته باشید

در دنیای سفر، مهم است که بدانید قبل، حین و بعد از سفر چه کاری باید انجام دهید تا چیز مهمی را فراموش نکنید. اینجاست که این نکات سفر مفید است. آنها به شما کمک می کنند تا سفرهای خود را به درستی برنامه ریزی کنید. آنها را دنبال کنید تا هوشمندانه و ایمن از سفر بعدی خود لذت ببرید.

هنگام مسافرت هوایی، اگر متوجه شدید که باید چمدان‌هایتان را چک کنید، مطمئن شوید که حداقل یک تعویض لباس در کیف دستی‌تان دارید. سپس اگر چمدان شما به طور تصادفی گم شود و شرکت هواپیمایی مجبور شود آن را ردیابی کند، حداقل یک تعویض لباس تمیز خواهید داشت. حتی اگر یک یا دو روز طول بکشد تا چمدان خود را پیدا کنید و آن را برای شما تهیه کنید، به احتمال زیاد می توانید لباس های خود را در هتل خود بشویید.

سفر

چمدان شما واقعاً می تواند شما را در سفر سنگین کند. انتخاب لباس خود را با دقت در نظر بگیرید. هیچ دلیلی وجود ندارد که نیمی از هر چیزی را که دارید بردارید! لباس هایی را بردارید که بتوانید به راحتی آن ها را در سینک حمام یا در صورت اقتضای شرایط در سطل آبکشی کنید. انتخاب های خود را ترکیب و هماهنگ کنید، بنابراین چند آیتم در ترکیب های مختلف پوشیده می شوند.

سفر خود را در وزارت امور خارجه آمریکا ثبت کنید. انجام این کار به آنها راهی برای تماس با شما یا خانواده شما در مواقع اضطراری می دهد. وزارت امور خارجه این خدمات را به صورت رایگان برای شهروندان آمریکایی که به خاک خارجی سفر می کنند ارائه می دهد، بنابراین استفاده نکردن از آن منطقی نیست.

سفر با اتوبوس با کودکان می‌تواند تجربه‌ای تلاش‌کننده باشد، اما می‌توانید با آماده شدن برای کسالت، حملات میان وعده‌ها و سایر شرایط بالقوه، آن را آسان‌تر کنید. همراه داشتن برخی بازی های سفر و کتاب های رنگ آمیزی و مداد رنگی راه های خوبی برای مشغول نگه داشتن کودکان کوچکتر و بزرگتر هستند. اگر به جای روز، یک شبه سفر می کنید، یک کودک خردسال احتمالاً در تمام طول سفر می خوابد. برای هر کودک یک کیسه میان وعده با غذا و نوشیدنی بسته بندی کنید. به فرزندانتان این فرصت را بدهید که با پیاده شدن از اتوبوس در توقف های کوتاه، پاهای خود را دراز کنند.

مسافرت رفتن

یک کیت لوازم بهداشتی بخرید و آنها را منحصراً برای سفر کنار بگذارید. اگر اغلب به مسافرت می روید، بسته بندی تمام لوازم بهداشتی خود می تواند دردناک باشد. فراموش کردن چیزی به سادگی یک مسواک یا یک چوب دئودورانت اصلا سخت نیست. با خرید مجموعه ای از این چیزهایی که در دسترس دارید، صرفه جویی در وقت خود صرفه جویی کنید، فقط برای همراه داشتن در سفر.

با بررسی آب و هوا، مطمئن شوید که سفر خود را از قبل برنامه ریزی کرده اید. شما نمی خواهید در تعطیلات به جایی سفر کنید که هوا مساعد نباشد. انتخاب فصلی برای کاوش در یک شهر برای تجربه واقعی آن شهر خاص بسیار مهم است.

در صورت بروز هرگونه تغییر در برنامه پرواز، از شرکت هواپیمایی خود بخواهید با شما تماس بگیرد. بیشتر خطوط هوایی برنامه‌های رایگانی دارند که در صورت تغییر پرواز می‌توانید تماس یا پیامک دریافت کنید، که اگر دیر می‌روید یا مشکلی در برنامه‌ریزی سفر دارید، بسیار مفید خواهد بود. فقط تماس بگیرید و از آنها بخواهید آن را تنظیم کنند!

تور

اگر می دانید که قرار است در یک شهر یک استراحت طولانی داشته باشید، از قبل بررسی کنید که چه کاری باید انجام دهید. یک توقف 3 ساعته در واشنگتن دی سی می تواند به راحتی به یک تور سریع در مرکز خرید واشنگتن تبدیل شود یا یک نشستن طولانی در مینیاپولیس می تواند به یک سفر خرید سریع به مرکز خرید آمریکا تبدیل شود!

از اینکه راهنمای تور خود را برای اعتبارنامه بپرسید نترسید. بسیاری از راهنمایان تور اغلب برای داشتن مجوز لازم هستند. از درخواست دیدن آن خجالت نکشید. اگر پول خود را برای خدمات آنها خرج می کنید، این کار در حق شماست.

به دنبال تخفیف برای همه برنامه های سفر خود باشید. سفر مناطق نامحدودی را برای صرفه جویی در هزینه در اختیار شما قرار می دهد. در همه چیز از پرواز گرفته تا ماشین کرایه ای گرفته تا گشت و گذار در شهر، تخفیف های فراوانی وجود دارد. با استفاده از بسته‌ها به صورت آنلاین جستجو کنید و بررسی کنید که چه معاملاتی از طریق کارت‌های اعتباری و عضویت‌هایتان در دسترس شما هستند.

همانطور که از لیست نکات قبلی می بینید، مسافرت می تواند واقعاً یک تجربه رضایت بخش در زندگی شما باشد. این کار مستلزم تحقیقات زیاد، کاغذبازی و پرسیدن سوالات زیاد است. اما در نهایت ارزشش را دارد تا سفری به یاد ماندنی و لذت بخش داشته باشید.